Beyler biri bana yardım edebilirmi acaba sorun şu.
Dün üst kattaki yegenime sp3 yükledim. Aynı dosyalarla bende yükledim sorun olmamıştı. Fakat yeğenimde oyuna giriyorsun takımı falan alıyorsun taktikde tamam maça başla dedinmi masa üstüne atıyor birden. 2-3 kere pes kaldırdım tekrar yükledim olamdı. lodmixerdeki pes5.exe yi kullandım, orjinal pes5.exeyi kullandım yine sonuç aynı.
Bide şu var: o.text dosyasını sp3 yukledıkten sonra orjınali ile değiştirdim sorun çıkmadı ama online oyunda dosyalar farklı olduğu için maça girecekken connection lost oluyor. bendeki sorunsuz olan sp3 o.text kopyalayıp yegene yapıştırdım yine aynı sorun oldu masa üstüne geri dönüyor. Bunun nedeni nedir çözümü nedir yardım istiyorummm... orjinal halinde online oynuyorsun ama sp3de masa üstüne atıyor.
Sayın yöneticiler eğer konunu yanlış açtıysam kusura bakmayın ama soruna bir çözüm bulamadım.