Mozzy Bunları da AC MILAN için yaptım. Hatalar varsa kusura bakmayın. Google dan araştırarak yaptım bir kısmını. İlk başta Stami koymuştum. Sonra arkadaş dedi o artık ajaxta diye. Red Devils Milanınmıydı emin değilim. Yanlışsa kusura bakmayın.
Vinnie Jones red devils manchester united'dı =) güzel bayraklar.. ;) fossa dei leoni, milan'ın taraftar grubu.. onlar için de yapabilirsin bi kaç bayrak.. güzel durur =) gerçi tribünden ayrıldılar artık =S