xxxxxxxxxxxxxxxx Template nasıl yapılmış bilmiyorum ama burdan riplenmiş görünüyor. Boyamalar çok kötü Logolar zaten senin değilmiş. Vasatın altında bir forma olmuş
_wolff_ Bence ilk formadan kötü olmuş ilk forma fena deildi ilk formanın tempini verirsen memnun olurum
husin **manchester forması tam olarak bu forma diil yanlarda sarı çizgiler vs. var hatırladığım kadarıyla** :cool:
xxxxxxxxxxxxxxxx Logolar çok büyük. Kol ve göğüs renkleri uymuyor. Template yok boş text üzerine çizilmiş. Yaka siyah. Göğüsteki boyama tam alta innmemiş. Çok çalış...
cHaMpIoN37 Bjk 2005 Parçalı Barca Geçen Sezon Hertha Berlin Arsenal(En Güzellerinden Biri) Psv Celtic işte böyle 1tanede trabzon temp var onuda daha sonra koyarım