Passenger önemli diğil arklar. :) gerçekten bası resimlerde duygulandım..4 sene öncesini hatrlıorumda,şimdi bu görüntülerden eser yok... ayrıca hasanın ne olcağ 4 sene önceden belliymiş " :p "
The Patriot **Müthiş bir arşiv oldu Eren sağolasın.Özellikle Hasan Şaş"ın resmini sonsuza kadar saklayacam :D:D**
Passenger Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko saol eren.ben video olcagını tahmin etmistim ama fotoymus. ali ayıp ettin seni mi kırcam :D buyur biras maçlarımızı hatrlayalım: "> we 3.lük maçı(kore-turkey)sonrası yaşanan olaylar/kore-turkey fair playı ">