RICARDINHO İMZAYI ATTI..
Beşiktaş, yeni transferi Ricardinho ile basın önünde sözleşme imzaladı.. Nevzat Demir Tesisleri'nde düzenlenen törende 1 yılı opsiyonlu 3 yıllık imza atan Brezilyalı yıldız, kendisine gösterilen ilgiye futboluyla karşılık vermek istediğini söyledi..

Ricardinho, Nevzat Demir Tesisleri'nin basın odasında gerçekleştirilen ve kulüp ikinci başkanı Murat Aksu ile yönetim kurulu üyesi Erhan Kamışlı'nın da hazır bulunduğu törende, kendisini 1 yılı opsiyonlu 3 yıllığına siyah-beyazlı renklere bağlayan sözleşmeye imza attı.
Murat Aksu, imza töreni sonrası yaptığı açıklamada, Beşiktaş'ın bu sezon yine bomba transferlerinden birini garçekleştirdiğini belirterek, ''Bundan dolayı yönetim olarak gurur içindeyiz. Ricardinho, Brezilya Milli Takımı'nda en çok forma giyen futbolculardan biri. Kendisi, buradaki karşılama nedeniyle çok etkilendi. (Yaşamım boyunca 12 kupa kazandım. Beşiktaş'ta bunu 15'e çıkarmak istiyorum) dedi'' diye konuştu.
Aksu, siyah-beyazlı taraftarlara da seslenerek, ''Bundan sonra taraftarlarımıza görev düşüyor. Bu yıl 15 bin kombine sattık, bu rakamı 20 bine çıkarmak istiyoruz. Bütün Beşiktaş taraftarlarının takımına sahip çıkmasını ve kombine satışlarını 20 bine çakırmasını istiyoruz. İnşallah Allah bizi mahçup etmez, hedeflerimize ulaşırız'' dedi.
-RICARDINHO: ''MUTLUYUM''-
Ricardinho ise "Burada olmaktan çok mutluyum. Dün, çok iyi bir karşılama oldu. Bugün de yönetimle görüştüm. Bu sevgi gösterilerine, sahada en iyi performansı göstererek karşılık vermek ve kupa sayımı 15'e çıkarmak istiyorum" dedi.
Fenerbahçeli Alex'in Brezilya Milli Takımı'na alınmayışı ve kendisinin çağrılmasıyla ilgili bir soruya Brezilyalı futbolcu, ''Alex, çok büyük bir futbolcu ve iyi bir arkadaşım. Dünya Kupası'nda oynayacak kalitesi vardı. Böyle bir kıyaslama yapılmamalı'' diye yanıt verdi.
Başka öneriler olmasına karşın neden Beşiktaş'ı seçtiği sorusuna ise Brezilyalı futbolcu, ''Beşiktaş büyük bir kulüp. Buraya gelince daha iyi anladım. UEFA'da oynayacağız ve hedefleri olan bir kulübe geldim'' diyelerek yanıtladı.
-17 NUMARALI FORMAYI GİYECEK-
Brezilyalı futbolcu, siyah-beyazlı takımda 17 numaralı formayı giyecek.
17 numaralı formasıyla imza töreni sonrası basın mensuplarına poz veren Ricardinho, daha sonra spor malzemelerini giyip antrenman sahasına çıktı ve yine basın mensuplarına bu kez topla poz verdi.