ortansevin Ricardinho İmzaladı 17.08.2006 21:43 Kulübümüz Brezilyalı futbolcu Ricardinho ile 2+1 toplam 3 yıllık sözleşme imzaladı. Yıldız oyuncumuzun Cumartesi günü İstanbul'da olması bekleniyor. http://www.bjk.com.tr/tr/
typhlosion Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Türk yapsınlar hemen milli takımda oynadı oynamasaydı yapardık emin ol
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Türk yapsınlar hemen :D hayırlı olsun beşiktaş camiasına çok iyi bir transfer
devotee Hayirli olsun. Simdi orta saha nasil olacak merak ediyorum.. 4 adam da adam gibi defans bilmiyor. Biraz Kle biliyor iste.. Umarim bir soruna yol acmaz.
The Patriot **Hayırlı uğurlu olsun.Yarın birgün gazetelerde Delgado ve Ricardinho beraber oynar mı diye bir haber çıkarsa hiç şaşırmayın **
ortansevin Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Türk yapsınlar hemen milli takımda oynadı oynamasaydı yapardık emin ol sorun aslında şu siz neden elinizdeki bir oyuncuyu türk yapıyorsunuz , sayın Demirören defalarca 6 yabancı yeterli biz daha fazlasına karşıyız dedi ,ama şimdi 7'yi '8 i kovalıyor bu ne perhiz ne lahana turşusu demezlermi ;) Komik duruma düşürüyür kendini,;)
Ozan JK hayırlı olsun umarım takımımıza yararlı olur Bu arada takımda bi Brezilya çetesi oluştu:D Kleberson,Bobo,Nobre,Ricardinho
Mr_AsLaN Gercekten cok kaliteli ve hareketli bi oyuncu bu Ricardinho BJK nasil aldi sastim valla cok super bir transfer bence Helal olsun
FataL!ty® yararlı olur umarım delgado ile oynamaz bence sol kanat için adam arıyorduk sanırım baki'yi kesip solbek e deli ibo yu koyup ricardinho yu da sol açık oynatır..