Logitech marka gamepad alacak arkadaşlara başımdan geçeni söylemek istiyorum.Ben bir seneyi aşkın süredir Logitech RumblePad 2 yi kullanıyordum ve incelemenin başında söylenildiği gibi Gamepad in analoğunun kalibrasyonu bozuldu ve garanti süresi bitmediği için doğal olarak garantiye yollladım ve sonuç olarak Logitech firmasının büyüklüğünü gördüm bana öyle olacak ki gönderğim kolun aynısından olmadığı için benim kolun bir üst modeli olan Logitech RumplePad 2 Cordless(Kablosuz)ı göndermişler bu yüzden Logitech e teşekür ediyorum.Şimdi bunları niye anlattım derseniz evet Logitech kolların kalibrasyon sorunu var(Bir seneyi aşkın süre sonra bozuldu) ama zararınız sonuna kadar karşılandığından(hatta ben bozulmasına sevindim sonra) hiç düşümeden alın derim.Şu anda piyasa bulabileceğiniz en kalite kollar Logitech te var bilginize