Öncelikle forumumuza hoşgeldin.Forum kuralları gereği içerikle alakalı olmayan "yardım" vs gibi konu baslıkları kullanmıyoruz.Bu tür konular kapatılacaktır,ilk mesajın oldugu için düzenliyorum sadece...
Soruna gelince,pes4'den sonra pes5 bu konuda baya sıkıntılı anlar yasattı ben dahil bir cok oyuncuya.ama bir süre oynadıktan sonra alısacaksın eminim.bu konuda yapılmıs bir yama oldugunu sanmıyorum.dediğim gibi oynadıkca top kapma konusunu cözeceksin ve faul yapmadan kazanacaksın topu diyorum...