Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17
Orjinal Mesajı Yazan: amateur
Zaten başkasının adresiymiş, boşverin.
Kendi msn adresini de verdi en altta ama ben sansürledim:P
Yapma ya. Neyse ötekinden alırız takma kafana :).
EDIT: Anaaaa. Hakkaten vermiş lan. Yazık... :D Neyse isteyen biri olursa benimle de uygun bir fiyatla anlaşabilir :D.