2007’de de Indianapolis-GP’si olacak…
Geçen sezon lastik güvenliği gerekçesiyle sadece 6 aracın start alabildiği tartışmalı Indianapolis Pisti 2007'de yarış takvimine alındı.

Formula 1 2007’de de Amerika’da koşulacak. Bernie Ecclestone bir toplantıda bir araya geldiği yetkililerle yaptığı görüşmelerde sözleşmeyi bir yıl daha uzattı.
Bu anlaşmanın bir yıl daha uzatılmasında bu pazarda olmak isteyen BMW ve Mercedes markaların baskıları sonucu gerçekleştiği kaydedildi.
Bu arada İndianapolis GP’si, Alman efsane pilot Michael Schumacher’in en sevdiği yer. Çünkü geçen sezon burada lastik güvenliği nedeniyle sadece altı aracın start aldığı yarışta Ferrari pilotu birinci gelmişti.