Onlarin seviyesine dusmeyin derim. Buyuk ihtimalle, oradaki **cloud fire** nickli arkadas guzel kafayla acmis MS Paint'i, kendince birseyler yapmis.
Digerleri de onu ciddiye almislar, ayak uydurmuslar. Zaten 3. 4. sayfadan sonra bitiyor o 5. sinif grafikler.
3 sene onceki Inonu'deki mactan sonraki kuyruk acilari devam ediyor belli ki. Zaten bildikleri 2 Ingilizce kelimeyi de, muhtemelen bizim o macta ettigimiz "Fuck You Dinamo" tezahuratindan ogrenmislerdir.
Aldirmayin derim.