Orjinal Mesajı Yazan: lbj2323
kazım kanat çok sevdiim bir insan ama emr2451 arkadaşıma katılmıyorum ..istiklal marşında ayağa kalkmayan insanlarımız çok evet bende maç izlerken maç başında okunan marşa saygı gösterip kalkmıyorum eminim ki burdaki her insanda kalkmıyo kalkanlar hariçç..ama kazım kanat bizim gibi televizyonlara çıkmayan toplum tarafından bilinmeyen bir insan değilki topluma davranışları ile örnek olabilecek bi insan..onu örnek alabilecek çok insan var ülkemizde..brezilyalı konusuna karşı çıkan her insan bunu yapacak olursa bunların kürtlerden,rumlardan bi farkı kalırmı..topluma böyle örnek olunmaz cezasınıda vermişler zaten “Bu bana iyi bir ders oldu, meğer şöhretim Brezilya’ya kadar gitmiş” diyerek bi anlamda özrünü dilemiş..bu bi saygısızlık ama vatan hainliği falanda değil çok abartmayalım vatan haini diyenler evinde maç izlerken istiklal marşında ayağa kalkıpta coşkuyla bu marşı söylemediklerinede eminim.söyleyenler istisna..
Walla yazını çok saçma buldum.Fikirlerine saygı duyuyorum.TV karşısında istiklal marşı okunurken ayağa kalkıpta o marşa katılmak gibi bir olay çok saçma olur, orada yapılan maç öncesi bir seremonidir ve orada bulunan insanlar katılabilir o seremoniye ve hep bir ağızdan milli marş söylenir.Kazım Kanat konusunda haklısın evet o toplumun TV den takip ederek örnek alabileceği bir insan modeli olabilir ve davranışı yanlış.
Vatan haini ilan etmek yanlış olur demişsin ama bu ülke bir hiç uğruna Nazımını bile vatan haini yaptı...