cemil_17 arkadaslar nba de en sevdıgınız hareketler neler blok mu smac mı el ustu atılan uclukler mı weya baska hareketler ben blok sewerlerdenım
bandobras ben adam üstünden smaç ve son saniye üçlüklerine hastayım...sanırım Nba07de bunu tam olarak Karşılıyr....ÇIK ARTIKKK nBAAAAA:D