Arkadasler ben FM2006 yi daha dün yükledim bilgisayarima ve cok profesyonel sayilmam ve sizden lütfen bir ricam olacakt. Benim FM2006 suan inilizce ve benim ingilizcem cok süper degil ve ben baazi seyleri annamiyorum ve sizden ricam sey olacakti, bana bu oyunu nasil almanca veya TÜRKCE YAPABILIRM diye biri anlatabilirmi veya bunun bir yamasi varmi ??????
Forumu arastirdim ama bulamadim.
yardim ederseniz cok sevinirim gercekten
tesekkürler ;)