mutlu1720 master lig de liverpool ile oynarken attım bu golu ve sizlerle paylasmak istedim adamın vurus stili madrid-leverkusen macındakı zidane nin vurus stiline benziyor yorumlarınız merak ediyorum bu arada golu transferim sassa ilic attı. ">
ozman89 Vuruş güzel.Gol de güzel.Ama güzel olmayan bişi var:confused:Ben madrid-leverkusen maçını izlemedim:( Dolayısıyla golü görmedim ama gol gercekten güzel.Bu arada yakışır bu gol İliç'e;)