Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Uche başvuru yaptıktan 1-2 ay sonra çifte vatandaşlık aldı bildiğim kadarıyla.
O zaman vatandaşlık kanununda 5 sene beklemeli gibi bir madde yoktu hatırladıgım kadarı ile.bir cok futbolcu da türk olmustu o dönem hatta,uche,okocha,mapeza, kompela,coulibaly vs...
Simdiki kural bu milli takımda oynama imkanı yoksa basvuru tarihinden itibaren 5 sene beklemeli diye...