Pierre Van Hooijdonk arkadaşlar şekerspor oldum editördende parayı yükselttim biraz taraftarların sevinceğibi transfer kim olabilir????????
makay53 hakan sukur veya semıh senturku alırsan taraftarlar cosuyo tabı ılk sezonunda alman gerek ben aldım kulubun favorı personelı oldular gelır gelmez
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: makay53 hakan sukur veya semıh senturku alırsan taraftarlar cosuyo tabı ılk sezonunda alman gerek ben aldım kulubun favorı personelı oldular gelır gelmez ilk sezonda bunlar gelir mi dersin?ben bunları sakaryaspor a alamadım
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: emre200 arkadaşlar şekerspor oldum editördende parayı yükselttim biraz taraftarların sevinceğibi transfer kim olabilir???????? parayla beraber reputation u yükseltseydin keşke o zaman istediğin oyuncuyu alırdın
chipyu bu arada sadece reputationu diyelim en yüksek 10000 yapıncada her futbolcu gelmiyor şekerspor olunca gelmeme oranı dahada artar reputation klübün ünü yüksek ama kalitesi düşük yani dünya klasman puanıda yüksek olursa en kaliteli takım olursunuz ve bu sefer alamicanız oyuncu hiç kalmaz.
Batugol73 Kardeş onları yapınca şansın artıyo ama bana normaldede sadece reputation arttırınca geliyolar.
makay53 hakan sukur ılk sezon gelmeyebılır ama semıh senturk satılık lıstesınde oluyo genelde onu alabılırsın
sercanakgun arkadaşım bende şekerpordayım editörle oynamadan şekersporda en son transferler güncel (sergen gibi) ben bi kaç ufak ayarla 2.lige çıkarttım şuan oda ortasahanın ortasına ilhan şahin ve bilal kısayı defans sağına murat özatak ortaya ilhan demirci ve kenan yelek sağ kanada çetin aydın(sağda çok iyi hemde ucuz) forvetdede atilla birlik ve makasi süper oynuolar taktikde 4-4-2 taraftarlarda memnun denersen hak verirsin
tosba91 sezonun başındaysan özlem yılmazı al yaşlı ama her maç gol atıyor dm olmasına rağmen sonra cem yanık bazen transfer listed oluyor pablo garnier var am rc fc, Furkan bastan.ben şanlıurfasporun bütcesini 3.6 m ye çıkardım bunlar bana çok yaradı