Selamlar ;
Güzide siteye daha yeni üye olmak zorunda kaldım.Umarım açtığım topic kurallar çerçevesindedir.
Sorunum PES5 oyununu oynuyorum.Bercelona takımıyım ve lif maçları ayarladım.Ama transfer yapamıyorum.Yada oyunda öyle birşey yok.Acaba internetten birşey indirmeden ne bileyim böyle FIFA 2000 DE olduğu gibi transfer yapabilirmiyim?Nasıl(Fİfa 2000 örnek vermemin nedeni uzun zamandır oynamamış olmam bu oyunları)
Herkese selamlar.Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum