Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne
Buyrun arkadaşlar, herşey ortada. Bize bunu da mı yapacaklardı ?

Dipnot : Şimdi bunlara birşey derdim de, banlanmak istemiyorum (klişe no:22)
Resmi görünce kızdım sinirlendim.Bu konuyu açan zeka özürlü de kim diye bakayım dedim ama konuyu senin açtığını görünce amacını anladım.Ama üzüldüğüm nokta amacını kimsenin anlamamış olması.
Eğer ben de yanlış anlamadıysam eften püften şeylere(bazen de gerçekten tepki koyulması gereken şeylere) topluca tepki koymaya itilmemiz ve bir süre sonra tepki koyduğumuz şeyi unutmamız.
Yani aslında bu konuyu açarken bu tip şeyleri yapanlara ve koyun gibi onların peşinden gidenlere göndermede bulunmuşsun.
Ama konuyu yanlış yere değil de yanlış foruma açtın sanırım :)