"HANGİ LUGANO ŞOKU" !
Fenerbahçe'nin transferini geçen hafta tamamladığı Sao Paolo'nun Uruguaylı yıldız defans oyuncusu Diego Lugano perşembe sabahı İstanbul'da olacak. Lugano'nun FIFA'ya yaptığı açıklamaların çarpıtıldığını belirten Fenerbahçe yönetimi taraftarına müjdeyi resmi açıklama ile verdi.
Çarşamba öğlen saatlerinden itibaren bazı internet sitelerinde çıkan ve Lugano'nun FIFA'nın resmi internet sitesine yaptığı açıklamalardan bir kısmı kullanılarak verilen habere göre "Avrupa'ya transferi düşünmüyorum" şeklinde bir ifadesi kullanılan Lugano için Fenerbahçe'den resmi internet sitesi aracılığı ile açıklama geldi:
"HANGİ LUGANO ŞOKU" !
Fenerbahçe'nin resmi internet sitesi www.fenerbahce.org.tr'deki açıklama aynen şöyle:
Bugün (çarşamba) öğle saatlerinden itibaren bazı haber ajansları ile internet sitelerinde yayınlanan haberlerde "Fenerbahçe’ye Lugano şoku" başlığı ile Diego Lugano’nun Fenerbahçe transferini doğrulamadığı yönünde asılsız bir haber yer almıştır.
FIFA.com’a yaptığı özel röportajdan alıntılarla geçiştirilen haberde Diego Lugano’nun Fenerbahçe’ye transferiyle ilgili herhangi bir açıklama yapmadığı sadece "Dünyanın en iyi futbol ülkesinin en iyi takımında oynuyorum. Ailem ve ben burada harika muamele gördük ve bu da bizim bu harika şehire alışmamıza yardımcı oldu. Eğer ayrılırsam, doğru seçeneği yaptığımdan çok emin olmalıyım. Avrupa’da oynamayı planlamıyorum ama eğer oraya bir gün transfer olursam sadece profesyonel ve maddi sebeplerden ötürü olur." dediği FIFA.com’daki röportajında yazmaktadır. Lugano, yarın sabah saatlerinde İnternacional ile Sao Paulo takımımın oynayacağı final maçından sonra İstanbul’a gelecektir.
Çünkü, Diego Lugano ve kulübü Sao Paulo takımı ile gerekli anlaşmalar yapılarak karşılıklı sözleşmeler imzalanmış, karşılıklı taahhütler yerine getirilmiştir.
Spor Kamuoyuna Duyurulur
Fenerbahçe Spor Kulübü
Nerde yıldızlar? Nasıl Başarı?
Lugano luciano appiah aurelio ii tamam çok iyi defansif yönden iyi ama forvet? alex kime pas atıcak fb gibi avrupada önemli hedefleri olan (ki dynamio kieve 100de 70 elenecek bence ve elenirse ben fenerli olsam aziz yıldırımın gitmesini isterdim çünkü başkanınınz hatırladığım kadarıyla büyük yıldızlar getirip avrupada başarılı olcağız diyordu nerde yıldızlar nasıl başarı) bi klüpün santraforları semih ile orta sahadan bozma tuncay mı?