ozman89 Önce bir adet faul yapılır.Sonra adam vurusunu yapmadan önce orta tusuna(bende A)birkac kez üst üste basılır ve top hangi yöndeyse o tarafa dogru yönlendirilir(yön tuslarıyla).Son olarak barajın nasıl bozuldugu izlenir.Herkese kolay gelsi:D
LORD OF THE PES 1-- orta açma barajı bozar yani topun üstüne koşar 2-- şut duşu barajı zıplatır 3-- pas tşu ise barajınızı daıtır yani pas werilebilicek adamlara dooru yönelirlr(şahsen ben pek önermem):cool:
ozman89 Şimdi aklıma ne geldi!Bunların hepsini aynı anda yapsak acaba hepside uygumaya geçer mi?Mesela bi adam barajı bozsa, bi adam zıplasa, bi adam da pas verilecek adama koşsa:confused:...Aslında pes5 de olmasa bile pes6 da düşünülebilir:D:D:D