arkadaşlar bende şuan tsl ligi ve türkçe spiker var (bayan yorumculu) ancak kadrolarım eski kaldı.Nobre fenerde hala vb.. neyse şuan en son güncellenmiş haliyle tsl dosyası, 100. yıl formaları (fb için) ve yeni takımları kapsayan dosyayı verebilirmisiniz.Top da olsun bi zahmet :) yani sizin kitserver klasörünüzü ve dat dosyanızı verebilirmisiniz...Bende son haliyle tsl oynamak istiyorum....
saygılarımla...