İbrahim Akın'da bence müthiş yetenek var,ama o ne yapıyor,sadece yetenek yetmiyor daha çok çalışması ve maça çıkması lazım. Tamam çıktı,ama nedir bu bencillik!:mad: Kaleciyi çalımladıktan sonraki pozisyonda,topu düzeltip içeri doğru pas atsa,gol olacak yok ama illa zar zor olsada vurcakya! İ.Akın elbet birgün kendisini gösterecektir dedim,bu sezon onun sezonudur dedim.. Ama artık sabredemiyorum:mad: