Podolski benzememiş modelle uğraş
Thuram orjinal model yerine niye defoe nin üstüne yaptın? defoe e benzemiş:)
Sheva fena deil ama bmp çok parlıyor kaşları da uzat
Appiah ii olmuş bmp ye sharpen atmayı dene
Deivid ise bmp güzel fakat modelle uğraşsan iyi olur
hadi sana kolay gelsin..