XII **Beyler bizimde bu tsl için havada uçan bi çok sorumuz war.yok kaç face olacak kaç stadyum.formalardan güçlere kadar vs..Bunların bu oyunu yapan heriflerden birine mail olarak sorsak cevap verirmi?.Hayır oluyorsa atalım mailimizi nerele atacaksak?**
Gökhan Şahsi Görüşüm Oyunda Türkiye Ligi OLmayacağı Yönündedir. Resmi Sitede Bu Yönde Herhangi Bir Açıklama Yoktur. Türkiye Liginin Olup,Olmayacağı Demo Çıktıktan Sonra Kesinlik Kazanacaktır.Sanırım Yaklaşık 2 Hafta Sonra Demo Yayınlanır.
Legend_ Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Şahsi Görüşüm Oyunda Türkiye Ligi OLmayacağı Yönündedir. Resmi Sitede Bu Yönde Herhangi Bir Açıklama Yoktur. evet benim görüşümde öyleydi ama türkiye ligi varmış hemde resmi site açıklamış
Neo Gökhan senin takıldığın bi yer var http://www.fifa07.ea.com/myseason/real/ kısmında Türkiye Ligini görmediğin için Türkiye Ligi yok sanıyosun. Geçen sene bu my season kısmında Türkiye Ligi de vardı oyunla alakalı bişey deil o. Fantasy Football Tarzı bişey ordan kendi ligini seçiyosun ve takımının istatistiklerini takip edebiliyosun. Ben geçen sene Gs nin hiçbiyerde bulamayacağım maç detaylarını istatistiklerini orda buluyodum. O kısma takılma yani. Trgamer ve Merlininkazani gibi sitelerde bunlar duyuruldu. Ayrıca tanıtım videosunda bile vardı Superlig Logosu ;)
XII Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas ea nın resmi sitesinin forumuna yaz. ingilizce olarak .! walla gezdim o forumları adamlar takmamıs bile önceki msjları.bize birebir maille konusacak bi adam lzm..
FatihSultanTekke Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Şahsi Görüşüm Oyunda Türkiye Ligi OLmayacağı Yönündedir. Resmi Sitede Bu Yönde Herhangi Bir Açıklama Yoktur. Türkiye Liginin Olup,Olmayacağı Demo Çıktıktan Sonra Kesinlik Kazanacaktır.Sanırım Yaklaşık 2 Hafta Sonra Demo Yayınlanır. Göreceğiz, doğru iki hafta sonra demo çıkıyor.DB'seye koyarlar muhtemelen. Herhalde adamlar videoyu TURKCELL'in babasının hayrına koymadı... Orjinal Mesajı Yazan: XII Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas ea nın resmi sitesinin forumuna yaz. ingilizce olarak .! walla gezdim o forumları adamlar takmamıs bile önceki msjları.bize birebir maille konusacak bi adam lzm.. Onlarda senin gibi.Bir kaç EA Canada görevlisi var onlara soracaksın.Smart_xlar ve EA_x lar ile PM yoluyla irtibata geç.Ben sordum açıkladım zaten...
FatihSultanTekke Resimi vardı forumda biraz araştır bulursun.Ligler konusunda vardı.Biraz bekle bulurum şimdi...
XII "> aha vidyoyu buldum.adamlar bunu yayınladıysa bence artık tsl warmı yokmu tartışmaya gerek yok.Biz yine detayları düşünelim :D
FatihSultanTekke Bu videoyu kaç kişi izledi sizce? Bedavacı EA,TURKCELL'in reklamını yaptırır mı aklınız alıyor mu?
FatihSultanTekke Orjinal Mesajı Yazan: ManiacMete_ Bundesliga da T-Mobile ın reklamını yapıyo onu aklı alıyosa bunu da alır. Ama Bundesliganın yani T Mobile'nin telif hakları satın alınmış yani babasının hayrına değil.TURKCELL'de böyle. Eğer Türkiye Ligi olmazsa msn'e gelip isteyen bana dilediği kadar küfür edebilir.Aksi durumda benil lehime olur tabi :D
GaSgoine bunlar resmi sponsor olduğu için Turkcell Süper ligi demeleri zorunlu.isim hakkı türckellde yani