Shevchenko bak türkçe fm'de ayarlarda her zaman cache dosyasını sil diye bi yer var türkçe'yi kur orayı isaretler bi daha silmene gerek kalmaz
hagilord saol kardeş bi de bu türkçe yi nasıl çalıştırabilirim. oyunu yeniden yüklemem ya da crack yapmam gerekir mi Herşey için teşekkürler.
Shevchenko sen programı kur, sonra aç, ayarlar'a gir en üstteki yere fm.exe'nin oldugu yeri belirt, kaydet, daha sonra çalıştır de
hagilord bu kurulumu dll içindeki şeyden mi yapcaz ayarlar falan nerde onu bulamdım kusura bakma senide rahatsız ettik ama
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko olm aceyle yaptım ben o oku, iyisinide siz yapın :) Tamam kızma la :D Ama ok nereyi gösteriyo belli değil:D
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: MaddDogg cache ne işe yarar? :) bi b.ka yaradıgı yok sacma bisey iste skinden mi ne oluyo o :O