Orjinal Mesajı Yazan: shevascetic277
herkes şu kiewlilerin pankartlarından bahsedio we futbolcular bu nedenle zaten bi kat daha hırslı oynucak diyor.fakat bu oyuncular bu pankarttan habersiz olduğunu kimse düşünmüo..futbolcular bizim gibi forumlara takılıp bu haberleri araştrmıo.ki zaten bu pankart olayı gazete weya tvlerede çıkmadı ki görsünler..sadce forumda kişilerin araştrmasıyla çıkan bi fotoğraf..ama işh Fenerbahçemiz bu pankartı görmelerine gerek kalmadan aynı hırsla oynayıp kiewi kadıköyde gole boacaktır..
Ben Gürhan Gürsoy'a e-mail attım.Eğer okuduysa takımdakilere söylemiştir.
Ayrıca Gürhan Gürsoy kimdir diyen olursa buraya tıklasın.