Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: bart_ Upload etmeseydinde inanırdık bea:D (şaka buarada aa,lavga filan çıkmasın şimdi) Ben sizi inandırmak için upload etmedim.Video yu indirmek isteyen olursa indirsin diye upload ettim.
amateur Videoya yapılan yorumlarda salak Amerikalının biri bizim güzelim futbolumuza laf etmiş. Peh, Amerikalı futboldan ne anlar...
SuperBamm bütün stad şov yaptığını anlamış spikerde öyle diyo hatta arada kendi federasyonlarının bu adama bir maç daha vermeyeceğinden bahsediyo. hakkaten abartmış ve şov yani :)
TheFahrix En son hakem golü verince adam sanki orta sahadan gol atmış gibi seviniyor. :) Bu arada spiker bitirdi beni.
SuperBamm hehehe bi ara seyirci sesleri geliyordu. seyirci cezası falan değil bence tribünler sadece kapalıda otururlar ondandır..