Kaç yıl geçti aradan?

Gençlerbirliği maçının ilk 11’inde altyapıdan gelen 3 oyuncu birlikte forma giydi; Can Arat, Semih Şentürk ve Kerim Zengin
Oğuz Dağlaroğlu, Serkan Özsoy, Gökhan Bozkaya... Onlar 1999/2000 sezonunun 34. haftasında Denizlispor ile oynanan maçın ilk 11’indeydi. Özellikleri ise üçünün de altyapıdan gelmesiydi. Aradan yıllar geçti ve geçtiğimiz hafta Gençlerbirliği ile deplasmanda oynanan maçın ilk 11’inde yine altyapıdan gelen 3 oyuncu birlikte forma giydi; Can Arat, Semih Şentürk ve Kerim Zengin. Sezon 2006/07’ydi. Daha da önemlisi Fenerbahçe’nin 100. yılıydı. Yani kulüp için çok önemli bir sezondu. Teknik direktör Zico, bu şartlarda altyapıdan gelen 3 genci aynı anda oynatmakta hiçbir sakınca görmemişti, Daum’un kulaklarını çınlatarak.