Kokane Arkadaslar Ajdar abimiz bu süper sarkiya muhtesem klip cekmis. Yarildim gülmekten :) ">>>>TIKLA Bide elinde turp tutmazmi. Muza isirisi bide ha saaaap ha suuuuuup dedigindeki hareketler öldürdü beni...
m0K0k0 azuhazuha bune yaw ruh hastası valla götürüp dövüceksin bide muzu nasıl ısıtıyor tam komedi :D:D hele elleriyle yaptığı hareketler zuhauhaauhauha tam deli yaw
The Patriot **:D:D:D:D gözlerimden yaş geldi yaw.Bu herif iyiki mühendismiş ha baytar veya başka halini düşünemiyom ---> çikta çikta çikita muz :D:D:D:D:D**
LuNaT1C şurup gbiyim şurup turp gibiyim turp öpeyim seni şap şup grup kuralım grup hay allahım ya:) fazla okumaktan olmuş galiba
TheFahrix ● Ağlamak istiyorum. ● Yönetmen utanmadan klibin sonuna adını yazmış. ● Bu klibe bütçe ayıran yapımcılar benim seneryo çalışmalarıma bütçe ayırmazlarsa çok yazık. ● Serdar Ortaç da böyle başlamıştı. Karabiberim diyerek.
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: TheFahrix ● Bu klibe bütçe ayıran yapımcılar benim seneryo çalışmalarıma bütçe ayırmazlarsa çok yazık. öle deme.. geçen gün cem ceminayın programına canlı bağlandı ajdar.3-4 saatlik klip çalışması boyunca tam 2 kilo muz yemiş!tam 2.50 YTL! +bir yat kiralanmış+bir kamera ve sonradan muhtemelen üstüne bir doğumgünü partisi çekilecek olan bir kaset..bunlar ne demek bilio musun sen? kızları da unutmamak lazım tabi..o klipte oynamak için epey bi pahalıya mal oldukları kesin... çok şey istion sen çok..