hocam öncelikle tuncay'a bakma sen,onun face'leride sninkinden iyi deil ;)
bu arada o-edit'i kavraman şart birde fotoşop tekniklerini bak en öncelikli olarak ağız ve göz bebeklerini oturtmaya bak,burun için çok uğraşmana gerek yok,yani karşıdan güzel gözüksün tamam,kaşlar hiç sorun deil o-editte halloluyor çünkü..böyle yani ;)