wolf kardş bana yorum yapmşn bnde sana yapam..bence en iyisi messi olmuş,messi'yi yüz olarak hiç görmedim (ne hata :)) ama eminimki benziyo dur,çünkü kaliteli olmş.diğer face'ler içinde o-edit kullanman lazım,yapmak istedğin face in gözleri oyundaki gözler ile karışıyor farkındaysan bunu o-edit ile düzeltebilirsin ;)