ozman89 Fair playe yada her neyse buna aykırı bi gole benziyo.Çünkü daha herkes hazır değilmiş santra için mesela gol attıktan sonra kalesine giden kalecinin durumu gibi:D:D:D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: roadrunner çok güzel bişey yaw çok eğlendim valla oyunu oynarken linki açmamış galiba ben ne var diye bekliyorum acaba tüm oyuncuların tek tek gelip elini arpıtması derken topu kalede gördü çok güldüm valla:D
gencfbdaywalker kalesinde topu gördüğü andaki surat ifadesi çok komik :) Orjinal Mesajı Yazan: roadrunner çok güzel bişey yaw çok eğlendim valla oyunu oynarken :D :D
Immune Orjinal Mesajı Yazan: roadrunner çok güzel bişey yaw çok eğlendim valla oyunu oynarken Helal sana kaç puan aldın bari:D:D:D
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: roadrunner çok güzel bişey yaw çok eğlendim valla oyunu oynarken Oyun görsel açıdanda süper dimi:D