devotee "> Depeche Mode'u falan birakiyorum.. Bunun uzerine sarki olamaz.. Hele klip.. Klipteki gondermeler, kullanilan nesneler falan.. Muthis.. Cok ince bir zekanin urunleri..
devotee Tuh, videoyu paylasalim dedik, YouTube bakima girdi. Cok sey kacirdiniz cok! Neyse 2-3 gun icinde geri donecek.. Ve kucuk dilinizi yutacaksiniz..
devotee Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz Arkadaşım aynısı mizah forumda var :) Ben daha once yazmisim. Tek fark, ben bunu sanat bolumune layik gormustum =) Neyse =)