Samseregey slm ben buraya daha yeni üye oldum.ve siteyi çok sevdim.sizden bir istekte bulunacam Fifa 2005 için galatasaray formalarını istiyorum siyah ve beyaz olan formalarını?ve forma dosyalarını nereye atacaz?cevaplarınızı bekliyorum.