Immune bizler bu oyunu bu kadar kaliteli oynayamayacığımıza göre boşuna heyecanlanmanın da bir anlamı yok..
Immune Orjinal Mesajı Yazan: AvriLoveR bilgisayrının full görüntü ayarlarında bu oyunu çalıştıracağna inanıyomusun? Ben de bunu anlatmaya çalışıyordum MQQnlight'a..
Lvnt_Asn buda cok hosuma gitti ya sanırsam coklu yarıslar da ilerleme war oyunda 7,8 kisli yarıslar oluor herhaldeee
Legend_ aslında o kadarda yüksek istemiyodur 128 de ararbanın biri çıkar diğeri yok olobilir değil mi
Lvnt_Asn saolun arkadaslar daa eklicem cıktıkca yeniler sizde warsa koyun paylasın güsel resimleri mrk ediom bende :D
Lvnt_Asn BMW M3 GTR (2003) Daimler Mercedes-Benz CLK 500 (2005) Ford Mustang GT (2006) Lamborghini Murcielago (2004) Lotus Elise 111R (2004) http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/725/725538/need-for-speed-carbon-20060814055430386.jpg[/IMG
bart_ Sağolasın valla çok güzel görüntüler var.. Ama benim Pc'imde hayatta oynalınamaz bu oyun:( ama ps2 var:D