Fifa 99 dan itibaren fifa hastasıyım.Oynarım,yama yaparım,yerli yabancı bütün siteleri hergün didik didik karıştırır fifa patch leri ararım.
Fakat bu zamana kadar bi türlü çözemediğim ve bu yüzdende bana her gün kafayı yedirten bi durum var arkadaşlar.
Bugüne kadar değişik değişik yerlerden oyun içindeki bütün topları,stadları falan açan patch ler indirdim ve yükledim.
Ama ne zamankioyun ayarlarında bi değişiklik yapmaya kalksam oyuna giremiyorum.mesela ekran ayarları 1024-768.ben bunu 800-600 e ayarlıyorum.kaydediyorum.daha sonra güzel güzel oynuyor.ancak oyundan cıkıp masa üstüne döndüğümde oyuna yeniden tekrar girmek istediğim zaman giremiyorum.tam "press any key" yazısı çıkacakken oyundan çıkıyorum otomatikmen.
Bir fikri olupta benimle paylaşmak isteyen olursa çok sevinirim.
Çünkü artık dayanamıyorum her an bilgisayarı haşat edebilirim...