Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15
Orjinal Mesajı Yazan: Saldas_7
Naçizane Ilic çalışmam:
">
I LOVE YOU ILIC!!!
Güzel ama bunun aynısını 1-2 ay önce izlemiştim ben..
Vallaha ben bu videoyu 15 Ağustos akşamı yaptım ve günü 16'sına bağlayan gece upload ettim. Yani yeni video. Ama youtube'de Ilic için yapılmış başka güzel videolar da var bana ait olmayan. Aratınca çıkar, onlarla karıştırdın sanırım. ;) Yani 1-2 ay önce bu videonun ancak benzerini izlemiş olabilirsin çünkü videoda görünen beyaz formalı fotoğraf (Ilic - Arda) ve yine videoda görünen ve tarafımca tutulmuş ''22 PAŞA ILIC'' pankartı Mlada Boleslav maçına aittir. (9 Ağustos 2006) Giriş fotoğrafı da 13 Ağustos 2006 Kayseri maçındandır, bilginize... ;)
Kısaca imkansız. :)