obafemi ***arakadaşım senden bişey isteyeceğim ben sana resmimi yollasam sen oyuna koyabilir misin????***
Ume Garicia güzel;) ama kezman kafa yapısı çok uzun olmuş + güzel bi hair ilede kezmanıda bitirebilirsin;)
fenerli_serkan tşkler yorumlar için.umut kezman a sacı bulcam sonra:)kafasının uzunlugunu da oyun içinden ayarlarız yaaww:D:D Torres
Zombie Ali Aga Bu Gözler Ne kadar Büyük!!!! Beni Daha İyi Görebilmek için mi ? Orjinal Mesajı Yazan: fenerli_serkan Garcia(UPTADE) Link Varsa Verebilirmisin ??
fenerli_serkan tşkler yorumlar için update yapcam Xabi Alonso Flamini(sac mystig'in) Appiah(sac mystig'in) Fabregas(sac mystig'in) Miquel(sac mystig'in:D:D:D)
fenerli_serkan ss leri karsılastır umut.packte hepsi olcak o editten de bak istersen pack i yayınlayınca.bugüne kadar yapmadıgım şeyi bundan sonra niye yapimki;)
fenerli_serkan arkadasım şimdi bu 2 face in ne alakası war anlamadım açıkcası.bi kere gözlere bak ilk once dıdaklara burna kulaklara kaşlara bak.sen şimdi bu 2 face e aynı face diosan bence face işiyle ugrasma.istedigin herkese sorabilirsin.asla emek hırsızlıgı gibi bişi yapmam.