PetRe arkadaşalr oyunu kaydetmek ıstedıgımde hd de yeterı kadar yer yok dıo etmıo aslıdna çok yer var hd de neden oluo bilen varmı
Cesc c'de yoktur, bi daha bak. Çünkü oyunu c'ye kaydediyo her zaman, sen oyunu nereye yüklersen yükle..
Batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 c'de yoktur, bi daha bak. Çünkü oyunu c'ye kaydediyo her zaman, sen oyunu nereye yüklersen yükle.. Ewt direk c'ye kaydediyo d'de yer kalmamış olabilir büyük ihitmal yer c'de yer daralmasın diyede oyunu d'ye kurdun her kaydediştede oyunu c'ye kaydettiği için sana öyle geliyo.
PetRe saolunda hd de c dede 25 mb lik yer var nerdeyse ama yinede save etmio sorun nedir 25 mb yetmezmi?
Batugol73 Arkadaşım 25 mb çok büyük bi alan deilki öyle diosun bişeyler sil ordan gereksiz olan şeyleri rahatça kaydet.