lempen Arkadaşlar, bir maçta 8 gole ulaştınız mı? Benim en farklı skorlarım 7-0 ve 7-1. Çok kasmama rağmen bir türlü 8 ve üzeri gol atamadım. Aranızda atan var mı?
Batugol73 Ben legendary'de milan ile kupa maçında feneri 11-1 world class'ta saymaya matematiğim yetmedi :D
SULO39 ARKADAŞLR DİONUZ BEN BU KADAR ATTIM ŞU KADAR ATTIM GELİN KAPIŞALİM MSN NİM muratbuyukbayraktar@hotmail.com gelin hamachi adresim de ag adi:muratbb şifre:06
GuiNeVeRe zaten 2-0 filan yapınca rakip iyice dağılıyor.... 8-9 tane atmıştım ama bayaadır oynamıyorum