şu an eLazığsporLa üst üste 2.kez şampiyon oLdm. onca zamandır oynarım şu fmyi (: iLk şampiyonLuğum daha. hep küçük takımLarı aLdığım için zor oLuo tabii.
oyuna göztepeyLe başLadım 4 senede 1.Lige çıktık
manisa Lig A ya düşmüştü onu 1.Lige çıkardım
en son eLazığı aLdım süper Lige çıktık. iLk sene şampiyon oLdm nasıL oLduysa (:
4-3-1-2