titan_is_hacked Lütfen arkadaşlar fenerbahçenin 100. yıl formalarını bana verebilirmisiniz yaptığınız formaları görüyorum hepsi çok güzel ama ben bir türlü yapamıyorum o yüzden sizden istiyorum
umut15 kardeşlerim fifa 2006 ya fenerbahçe 100.yıl formalarınızı istiyorum...biran önce yaparsanız sevinirim kıbrıstan umut
wepci Bayadır sitede yoktum ama iyi bir giriş yapayım buyrun : Fenerbahce Gold 2007: sANIRIM bu ben fenerli olmadığımdan bilmiyorum
cgtyrn yalnış vermişsin bu forum fifa 2005 forumu sen neden başka bir fifa veya pes oyununun forma yamasını veriyorsun????