theboy hakkaten ya nasıl üyelersinz siz böle araştırma yok bişey yok lap die yanlış foruma konu açarsınz böle... Yöneticiler lütfen konuyu kapatın..!!!
FifaciWorms Doğrudur arkadaşım.Yanlız burası PESçilerin forumu fazla bulaşma,FIFA07'ye özel forum var.Daha soracağın bir şey varsa oraya yaz...
GaSgoine türkiyeye gelmesi bayağı zaman alır.-orjinal için söylüyorum- korsan ise ertesi gün elimizde.gerçi netten bile indiriz.