Way beee harbiden de oluyo mu way canına :p
Sinan'a katılıyorum çok gereksiz bi topic yani bunu bilmeyeni dövüyolar.
Geçen gün otobüse bincem adam tam biniyodu muavin:
"Yıldız oyuncuları takıma beleş almayı biliyo musun?" dedi.
Adam:"Hayır bilmiyorum".
Muavin:"Senin ben .....:p"
:D:D
Bende tabi bildiğim için böbürlenerek bindim otobüse ve yoluma dvm ettim.
Eweeeeeeet bir saçma topiğin daha sonuna geldik yayında ve yapımda geçen tüm arkadaşlara tşkler :D:D