Lvnt_Asn http://www.3dgamers.com/games/flightsim2006/downloads/ http://files.filefront.com/Flight+Simulator+X+++Demo/;5378024;/fileinfo.html http://www.gamershell.com/download_14950.shtml
Thor Oynayan var mı? 2004'ten bu yana ne gibi değişiklikler var? Grafikleri söylemeyin zaten sitede bir sürü resim yayınladılar, oynanış nasıl? Yeni senaryoların özellikleri neler?
Arda666 ben oynuyorum ama jet boing fln kullanmak baya zor ben genelde cessna kullanıyorum ayrıca oyunda red bull ucagıda var