akkurtburak ya arkadaslar ben pro 4 oyununa hastayım ve onlıne oynama gıbı bı ımkanım yok benım ag baglantısındakı arkadaslarla oynayalım dıyoz ama nasıl yapacaz onun ıcın bı dosya gerekırmı yardımcı olursanız cooookkkk sevınırım
akkurtburak abı nasıl oynanıyo bıde onu acıklasan half lıfe gıbı server gırlıyomu dosya yuklemesı gerekıyomu nasıl yanı ne yapmamız gerrekıyo yardım edınn...