Denizli: "Manyak Beşiktaşlı'ydım"
Milli Takımlar eski Teknik Direktörü Mustafa Denizli, "Manyak seviyesinde bir Beşiktaşlı’ydım. Ancak, gönül verdiğim takımda oynama ve çalıştırma fırsatını bulamadım" dedi. Serencebey Gazetesi’nin ağustos sayısında yer alan röportajında Denizli, Beşiktaş’a olan sevgisini şu sözlerle dile getirdi: "Ben, ’manyak’ seviyesinde bir Beşiktaşlı’ydım.
Kısmet olmadı
Evimden ilk defa 10 yaşındayken Beşiktaş için Çeşme’den İzmir’e kaçmıştım. O zaman Çeşme-İzmir arası 5 saatti. Beşiktaş’a 7-8 yıl her transfer döneminde geldim gittim, olmadı. Sonra Galatasaray’a geldim, orada devam ettim. Fenerbahçe hiç hesapta olmayan, aklımın ucundan bile geçmeyen bir çalışmaydı. Yani, bana en yakın yer Beşiktaş’tı ama olmadı.