FifaciWorms Evet kendi kadronuzu kurun aynen şu şekilde.Ama yeni transfer yok.Şuanki kadroyla.Terimler FIFA'dan: Sistem:4-1-2-1-2 GK- Mondragon RB- Song CB- Tomas CB- Tolga LB- Orhan CDM- Volkan LWM- Hasan RWM- Arda CAM- Necati ST- Hakan Şükür ST- Ilic
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: FifaciWorms Evet kendi kadronuzu kurun aynen şu şekilde.Ama yeni transfer yok.Şuanki kadroyla.Terimler FIFA'dan: Sistem:4-1-2-1-2 GK- Mondragon RB- Song CB- Tomas CB- Tolga LB- Orhan CDM- Volkan LWM- Hasan RWM- Arda CAM- Ilic ST- Hakan Şükür ST- Ümit Karan Ümit Karan sakat, çıkar ilk 11'den
theboy Sistem:4-1-2-1-2 GK- Mondragon RB- Cihan CB- Tomas CB- Song LB- Ergün CDM- Ayhan LWM- Hasan RWM- Arda CAM- Necati ST- Hakan Şükür ST- Özgürcan
Immune Sistem:4-2-3-1 GK-Mondi LB-Orhan RB-Uğur CB-Song CB-tomas DM-Cihan DM-M.Güvem RWM-Hasan LWM-Sabri CAM-Ilic CF-Hakan Ş.
Cesc Benim terimler FM'den: DR: Cihan DL: Orhan Ak DC: Song DC: Tomas MC: Volkan AMR: Arda AML: Aydın Free Role: Sabri AMC: Ilic FC: Hakan Şükür
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 DM-M.Güvem mehmet güven olabilirmi acaba :D mondi-tolga-song-tomas-orhan-hasan-aydın-ıliç-volkan-h.şükür-ü.karan(necati)
Immune Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 DM-M.Güvem mehmet güven olabilirmi acaba :D mondi-tolga-song-tomas-orhan-hasan-aydın-ıliç-volkan-h.şükür-ü.karan(necati) Üff yanlış yazmışım alıntı yapmana bile değmeyecek kadar küçük bi hata hem de :confused:
leomessi_19 4-1-3-2 GK-Mondragon DR-Ugur DC-Song DC-Tolga DL-Ferhat DM-M.Guven AMR-Sabri AMC-Ilıc AML-Arda FC-Ozgurcan FC-Hakan Sukur