Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway
Güzel yönetilirse bence palermo ama tabi birde başlı başına düzgün yönetilmese bile iyi olan takımlar vardır bence arsenal chelsea juventus manchester bunların başında
Yani kardeş palermo yönetince ballack'lı,shevchenko'lu,lampard'lı,robben'li,terry'li bir chelsea yenebilirsin rahatça öylemi.Neyse senin şahsi düşüncen bende hasan3713'e katılıyorum ve chelsea diyorum tabi b.d.v3'ten sonra tabiiki real madrid olucak mesela;
nistelrooy,cannavaro,reyes,emerson bunun gibi yıldızlarla ve alacağı yıldızlarla kesinlikle real madrid olucaktır ama şimdilik chelsea.